12.1.06

Διαζύγιο ( συνέχεια)


Δεν απαντούσε στις κλήσεις στο κινητό γιατί πίστευε ότι έχω την δυνατότητα να εντοπίσω το σημείο που βρίσκεται.
Ενώ κατ¨ιδίαν αναγνώριζε ότι είμαι καλός οργανοπαίχτης , μπροστά σε τρίτους με υποβάθμιζε. Κάθε γυναίκα με την οποία είχα φιλική σχέση η απλή γνωριμία ή συνεργασία την θεωρούσε ερωμένη μου με αποτέλεσμα να αποξενωθώ από φίλες και συναδέλφους μου.

Η ίδια έχει ανύπαρκτη κοινωνική ζωή. Μιλούσε μόνο με μια εξαδέλφη της την οποία μετά την διάστασή μας απομάκρυνε γιατί θεώρησε ότι με υποστηρίζει .
Μετά τη διάσταση με κατηγόρησε ως παράφρονα και επικίνδυνο στους γονείς μου και τους είπε να μην με δεχτούν στο σπίτι τους. Λίγες μέρες πριν τους διαβεβαίωνε ότι οι σχέσεις μας είναι θαυμάσιες .Παρόμοιες κατηγορίες και άλλες χειρότερες εκτοξεύονται προς πάσα κατεύθυνση από την σύζυγό μου τον αδερφό της και την μητέρα της για τις οποίες επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου.

Με εξανάγκασε να φύγω από την Κόρινθο και για δύο μήνες δεν με άφησε να έχω καμία επικοινωνία με τα παιδιά μου παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες μου για συμβιβαστική λύση και πήρε από μόνη της αποφάσεις που αφορούν τα παιδιά χωρίς να με ενημερώσει. Διασπάστηκε η έγγαμη συμβίωση υπαιτιότητα της, η οποία με την συμπεριφορά της και τον τρόπο της ώθησε τα πράγματα στην τωρινή κατάσταση.
Παρ΄όλα αυτά έχω κάνει επανειλημμένες προσπάθειες για επανασύνδεση, όμως αυτή με εκδίωξε από την Κόρινθο, από την οικογένειά μου και την δουλειά μου και αρνείται οποιαδήποτε επικοινωνία ακόμα και με τα παιδιά.

Κατόπιν όλων αυτών και επειδή πιστεύω ότι η Χαρούλα Αστρίτη είναι ένα άτομο εντελώς ανώριμο που δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τα παιδιά μας τα οποία ως αγόρια δέκα ετών έχουν ανάγκη ενός σταθερού πατρικού πρότυπου και ενός περιβάλλοντος με πλουσιότερα ερεθίσματα όπως της Αθήνας, καθώς και από ένα πιάτο φαΐ , ένα καθαρό ρούχο αλλά και για λόγους ασφάλειας ( υπό την ελλιπή επιτήρηση της πεθεράς μου έπαθαν σοβαρά ατυχήματα ) ζητώ την επιμέλεια των παιδιών μου . Η παρούσα αίτηση μου πιστεύω ότι συνάδει και με την ισονομία των δύο φύλων.


Ο αιτών

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οταν πιανει φωτια το σπιτι μας σωζουμε μονο τα πολυτιμα...παρε λοιπον ο,τι πολυτιμο εχεις απο αυτη την ολεθρια σχεση και προχωρα...η ζωη δινει δευτερες ευκαιριες ευτυχως!

Ανώνυμος είπε...

Μάζωξε της ζωής του λάθη
κι όλα του εγωισμού του πάθη
Όλα όσα ξέχασε κι όλα όσα δεν βρήκε
Και μπαρκάρισε…

αφιερωμενο εξαιρετικα!