22.3.07

Διαταραχές Μνήμης


Για πέμπτη φορά μου τηλεφωνούν από την MRB για να με ρωτήσουν για την νόσο Alzheimer. Τους ξαναλέω ότι αυτή την στιγμή δουλεύω και πως έτσι κι αλλιώς δεν θέλω να δίνω πληροφορίες από το τηλέφωνο. Λένε πως θα έρθουν στον χώρο μου. Κλείνουν. Ξανατηλεφωνούν αμέσως και με ρωτούν αν είμαι παθολόγος ή νευρολόγος. Λέω την ειδικότητά μου (παθολόγος) αποφεύγοντας να διευκρινίσω ότι είμαι μέλος της επιστημονικής επιτροπής της ελληνικής εταιρείας Alzheimer. Δεν με βρήκαν από την εταιρεία. Δεν κάνουν παρα μια πρόχειρη έρευνα για κάτι. Πιστεύουν περισσότερο κι από τους αναρχικούς ότι η κοινή γνώμη δεν έχει γνώμη. Αλλα πληρώνονται Για να μετρήσουν με ξεπερασμένο τρόπο αυτό που δεν εμπιστεύονται.

2 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ολα στο προγραμμα ειναι!!!
Δειξε κατανοηση!!!

ramon είπε...

δεν είναι θέμα κατανόησης αλλα ανησυχίας για την χειραγώγηση της κοινής γνώμης απο συμφέροντα